אם אתם מוצאים את עצמכם במצוקה רבה בימים של המלחמה, רצים בין ממ”ד לחדשות,
לא מצליחים להירדם,
מודאגים מהעתיד
וממחשבות חוזרות של איך תצליחו להמשיך מכאן
זה גומר לכם את הכוחות
ושומט את הקרקע מתחת לרגליים שלכם
ומשאיר אתכם בתחושת
חוסר אונים ואימה.

בואו לקבל כלים שיעזרו לכם לישון יותר טוב בלילות, להרגיש יותר יציבות ביומיום, להיטען בכוחות ולהפחית מתחים מצטברים שעלולים להשפיע עליכם בעתיד.

בדיוק בגלל זה, בניתי בימים אלו, את המדריך הבא
וכולי תקווה שתמצאו בו כלים לעזרה עצמית ותמיכה גם בימים אלו:

המדריך המלא
להתמודדות עם לחץ ומתח בזמן מלחמה
ובניית חוסן נפשי

ד”ר סיון שרגאי, פסיכולוגית קלינית וחינוכית

במדריך תוכלו למצוא אסטרטגיות ותובנות מעשיות להתמודדות עם מתח ולבניית חוסן נפשי הדרוש לכם כדי למצוא איזון פנימי ולהתמודד עם האתגרים הייחודיים של תקופת המלחמה.

במדריך המלא תגלו:
• כיצד להחזיר את תחושת השליטה וחיזוק הכוחות והמשאבים הפנימיים
• תרגילים, כלים וטכניקות פשוטות שיחזירו לכם את עצמכם
• איך להחזיר לעצמך תחושת איזון ואי של שקט נפשי בתוך תקופה של חוסר ודאות וטלטלה
מפתחות להתמודדות עם רגעי משבר ומצוקה, ואיך למצוא תקווה ומשמעות גם בימים קשים וכואבים
למה הגוף שלכם מגיב איך שהוא מגיב למתח שמגיע מבחוץ ואיזו השפעה יש למתח על הפיזיולוגיה ולבריאות שלנו.
• מה לעשות עם ההצפה הרגשית שמשתקת ומנתקת אתכם ממי שאתם רגילים להיות ומקשה מאוד על התפקוד היומיומי
איך לטפח יחסים משמעותיים ולהרחיב את מעגלי התמיכה בלי להישאב לתחושת הבדידות והבידוד שזמני מלחמה מייצרים


קצת עלי

שלום
שמי ד”ר סיון שרגאי ואני פסיכולוגית קלינית וחינוכית, מרצה ומדריכה בתחום של טראומה, סטרס כרוני, הפרעות חרדה ופיתוח חוסן אישי.
אני עוסקת בתחום של בריאות הנפש 14 שנה ולאורך השנים זכיתי ללוות ולטפל באנשים בתוך מסע של החלמה ושיקום.
במשך השנים חקרתי רבות את התחום באקדמיה ובשדה המקצועי.
מתוך המסע האישי שלי והמטופלים בהם טיפלתי לאורך השנים, אני מאמינה בכוחות הריפוי שיש בכל אחד מאיתנו לטפל ולעזור לעצמו להתחזק ולהתמודד גם מתוך מצבי קשים של טראומה, משבר וכאב.
מלחמת “חרבות ברזל” הגיעה בפתאומיות, בעוצמה רבה והביאה עימה שבר עמוק בתחושת האמון והביטחון בעולם. אנשים רבים נמצאים במצוקה ומתח וכמות הפניות לבקשת עזרה נפשית רק הולך וגדל.


מדריך זה נכתב בימים סוערים וקשים אלו, כדי לתת מענה ראשוני ומקצועי של ידע וכלים לעזרה עצמית למול הסדקים של הטראומה והמתח הנפשי שהמלחמה מביאה עימה.
מדריך זה יעזור לכם להתמודד טוב יותר ויתן לכם כוחות ותמיכה בימים אלו.

הנה מה שאנשים שקראו את המדריך בימים האחרונים אמרו:
המדריך סופר פרקטי! סיון נתנה עצות שימושיות ופשוטות שעזרו לי בזמן ממש קצר לשפר את המצב הרגשי שלי. הסוללה שלי הלכה והתרוקנה והרגשתי שאני כבר לא מתפקדת. אבל היום אני מצליחה יותר לישון, לתפקד, להחזיק את הבית כמו שאני רגילה ולהיות יותר פנויה עבור הילדים שלי.
רינה. קרית עקרון

זה פשוט עוזר!!! סיון, תודה רבה לך על הידע הזה! הייתי כל כך אבודה בימים הראשונים, לא הצלחתי להתנתק מהחדשות. כל הזמן שיחזרתי בראש סרטים איומים, הרגשתי שאני לא יכולה לשמוע שום דבר מעבר לעידכונים היומיומיים על המלחמה. הלכתי בבית כמו זומבי ופעלתי באוטומט, אפילו לא זוכרת מה בישלתי, מה עניתי לילדים ומה לבשתי. עכשיו אני מבינה יותר, חוזרת לעצמי, אני מרגישה שאני יכולה יותר לנשום.
רונית. הוד השרון

לא האמנתי שמדריך חינמי יכול לתת כל כך הרבה כלים ליצירת שינוי!
סיון, אני כל הזמן עסקתי בשאלה איך אני ממשיך לשדר ביטחון למשפחה שלי להיות הבעל החזק והאוהב שאשתי רגילה, להמשיך להיות האבא שהילדים מכירים, כשמבפנים הלב שלי נשבר ואני לא באמת פנוי אליהם עכשיו. ורק בא לי שכולם יעזבו אותי בשקט כי למלא את התפקידים הרגילים, אני לא מסוגל. באמצעות המדריך הבנתי איך אני יכול להיות גם אזרח פטריוטי וגם להישאר בנאדם ובעל משפחה. נרגע לי הלב ואני יכול להתרכז יותר בדברים שחשובים לי.
לירן. כפר סבא

מדריך להתמודדות עם לחץ ומתח בעת מלחמה

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר